پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دانشجویان هنرستان شریعتی نیشابور از مرکز رش فناوری نیشابور بازدید کردند

دانشجویان هنرستان شریعتی نیشابور از مرکز رش فناوری نیشابور بازدید کردند

- 1403/02/17

با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با پارک های علم وفناوری ومراکز رشد و در راستای تحقق مردمی سازی فناوری ، دانش آموزان هنرستان شریعتی نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکتهای عضو بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور  بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و در راستای تحقق مردمی سازی فناوری ، دانش آموزان هنرستان شریعتی نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکتهای عضو بازدید کردند.

در  ابتدای این برنامه بازدید، هنرآموزان هنرستان شریعتی نیشابور، در نشستی با مهندس مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور ، با رسالتها و ماموریتهای پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری نیشابور  آشنا شدند و ضرورت توجه و فراگیری مهارتهای نرم و استفاده از تکنینک های لازم برای استفاده از خلاقیت  در مسیر کاری و تحصیلی را فراگرفتند .

در  ادامه نیز با همراهی کارشناس مرکز رشد فناوری نیشابور از چند شرکت فناور  مستقر بازدید کردند و از نزدیک با فعالیتهای فناورانه کارآفرینان نیشابوری آشنا شدند و به پرسش و پاسخ با مدیران این واحدهای فناور  پرداختند.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.